Darmowa dostawa

► Dostawa towarów odbywa się wyłącznie na podstawie zamówienia złożonego na stronie sklepu internetowego metroo.pl i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

► Dostawa zamówionych towarów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich:

 

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie metroo.pl w jednym z oddziałów:

ul. Warszawska 20, 48-385 Otmuchów - od 8:00 do 16:00, sobota nieczynne, płatność wyłącznie gotówką
ul. Mickiewicza 26, 48-304 Nysa - od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00, sobota od 9.00 do 14.00, płatność gotówką lub kartą płatniczą.

► Realizujemy również wysyłki towaru poza granice naszego kraju.

► Termin realizacji dostawy w kraju wynosi: od 24 do 72h. Czas dostarczenia przesyłki poza granice Polski jest zmienny i zależy od kraju, do którego wysyłany jest towar. W przypadku najbliższych krajów europejskich (Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria) przesyłka powinna dotrzeć w ciągu ok. 4 - 5 dni. Czas dostawy przesyłki można sprawdzić w Internecie na stronach firm kurierskich.

» KOSZT DOSTAWY

Za zamówione towary, których łączna wartość nie przekroczy 300 zł netto koszty dostawy zostaną określone podczas składania zamówienia.

Koszt transportu na terenie Polski za zamówienia o wartości powyżej 300 zł netto pokrywa sklep metroo.pl

» USZKODZENIE TOWARU 

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami powstałymi podczas transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u dostawcy i kontakt z nami. Konieczne jest również sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera, który ma obowiązek w razie uszkodzenia towaru spisać odpowiedni protokół. Dokument ten będzie wykorzystany do złożenia reklamacji. Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru przechodzi ze sklepu metroo.pl na kupującego w momencie powierzenia towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.

X