FAQ
REJESTRACJA
Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?
W przypadku, gdy zapomnisz swojego hasła do logowania, należy kliknąć w "zapomniałem hasła", a następnie podaj swój adres e-mail użyty podczas rejestracji. Na podany adres wyślemy nowe hasło.
Czy muszę się zarejestrować, aby dokonywać zakupów?
Nie, możesz robić zakupy jako niezarejestrowany użytkownik.
Czy mogę zmienić moje dane dotyczące adresu wysyłki?
Tak, aby dokonać zmian po zalogowaniu należy wybrać kategorię "Profil", a następnie "EDYTUJ ADRES DOSTAWY".
Jak dokonać rejestracji?
Aby się zarejestrować, wybierz opcję " Zarejestruj się", uzupełnij dane wysyłkowe i kontaktowe, potwierdź rejestrację, a następnie otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail.
ZAMÓWIENIA
Kiedy otrzymam paczkę?
Zamówienia złożone do godziny 13.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia, tak aby paczka dotarła do ciebie w następnym dniu roboczym. Zamówienia dokonane po godzinie 13.00 wysyłane są w następnym dniu roboczym. Max. czas dostawy 48h.
Czy mogę wycofać swoje zamówienie?
Każde zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. W związku z tym skontaktuj się z nami, a my postaramy się wstrzymać wysyłkę (jeżeli nie została jeszcze nadana).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak, możesz odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.
Jak mogę sprawdzić etap swojego zamówienia?
Status swojego zamówienia możesz sprawdzić przechodząć do zakładki "Zamówienia".
WYSYŁKA I DOSTAWA
Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
Tak, w przypadku wysyłki za granicę, prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia w celu ustalenia kosztów i sposobu dostawy.
PŁATNOŚĆ
Jakie są formy płatności?
Płatności za towar można dokonać za pomocą PayU, przelewem lub za pobraniem. Sposób płatności możesz wybrać przy składaniu zamówienia.
WYMIANA I ZWROT
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient, który zawarł umowę na odlegość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podanie przyczyny - w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
W tym celu musisz wypełnić oświadczenie odstąpienia od umowy i przesłać drogą elektroniczną na adres sklep@metroo.pl
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy otrzymasz w terminie 14 dni.
REKLAMACJA
Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony towar?
Należy niezwłocznie wysłąć informację o zaistniałej sytuacji na maila: sklep@metroo.pl oraz odesłać towar wraz z formularzem reklamacyjnym. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszą infolinią lub wypełnij formularz kontaktowy.